• KV-S1015C

  • KV-S1015C

    Compacte kleurenscanner

KV-S1015C

Compacte kleurenscanner

  • Scansnelheid: 20 ppm / 40 ipm 
  • Tweezijdige kleurenscans - visitekaartje tot A4
  • Automatische documentinvoer van 50 vel
  • Bij levering klaar voor gebruik met Biz Card en Page Manager
  • Cloudconnectiviteit
  • 3 programmeerbare toetsen om rechtstreeks te scannen naar eerder gedefinieerde bestemmingen
  • Gemengde documenten en harde kaarten invoeren
  • Dagelijkse arbeidscyclus: 2000 pagina's

De KV-S1015C is een scanner die is ontworpen voor een klein kantoor of thuiskantoor, of voor plaatsing op het bureau in de zakelijke markt. De scanner is erg compact, maar levert professionele prestaties en afbeeldingen van hoge kwaliteit tot in 600 dpi. Het apparaat wordt geleverd met een compleet softwarepakket. Deze bevat ook cloudservices, waardoor er hoge productiviteit van ‘werkgroepen’ mogelijk is, evenals een scansnelheid van 20 pagina's per minuut. Hierdoor is dit een van de snelste compacte scanners op de markt.

De KV-S1015C wordt geleverd met Biz Card en Page Manager. Met Biz Card kunt u visitekaartjes scannen en de gegevens omzetten en opslaan in een doorzoekbare database. Page Manager is een toepassing voor bestandsbeheer, waarmee u eenvoudiger digitale documenten kunt opslaan, organiseren en bewerken. Het is ook mogelijk om het gescande item op te slaan in verschillende bestandsindelingen, waaronder PDF, TIFF, JPEG en BMP. Verder kunt u gescande documenten en afbeeldingen uploaden naar populaire cloudservices, zoals Microsoft SharePoint of Google Documenten. 

De KV-S1015C heeft drie “One Touch”-scanknoppen waarmee de gebruikers drie sets instructies kunnen instellen die aan een knop worden gekoppeld. Hiermee kan een gescand document worden opgeslagen in een specifieke map of naar een specifiek e-mailadres worden verzonden. 

Met de KV-S1015C kunnen bedrijven een scanner aanschaffen voor het scannen van inkomende post, facturen, salarisadministratie en aankoopbonnen om zo het administratieproces te automatiseren, bedrijfskosten te verminderen, het factureringsproces te beveiligen en uiteindelijk de bedrijfsproductiviteit te verhogen.