De voordelen van OneNet

De Unified Communications-platforms van Panasonic worden geleverd met de krachtige functionaliteit van OneNet.

Het volledige KX-TDE- en KX-NCP-assortiment Unified Communication-platformen biedt nu OneNet-ondersteuning. Dit geldt voor de KX-NCP500X/V “New Business Editions”, met oplossingen voor zeer uiteenlopende typen ondernemingen, groot of klein, met één of met meerdere vestigingen. De Unified Communications-systemen bieden oplossingen waarmee uw bedrijf de concurrentie een stapje voor blijft doordat u uw IP-netwerk optimaal benut.

OneNet is een belangrijke stap in de ontwikkeling van de Unified Communications-portefeuille van Panasonic, die komt met een breed scala extra mogelijkheden, zoals:
 
  • Eén gemeenschappelijke set functies voor alle producten binnen de serie communicatieplatforms, zoals de TDE100, 200 en 600, maar ook de NCP500, NCP1000 en de NCP500X/V.

  • Grote transparantie in de functies op verschillende locaties en voor verschillende gebruikers.

  • Verbeterd wachtrijbeheer en gespreksregistratie voor contactcentrums.

  • Verbeteringen in DECT-pagerberichten voor horecagelegenheden

  • Automatische gespreksomleiding per gebruiker voor gedeelde faciliteiten

  • Schaalbare oplossingen voor de groei en ontwikkeling van uw onderneming dankzij de flexibele capaciteit.

  • Verbeterde applicaties, zoals ‘Conferencing & Collaboration’ (Vergaderen en samenwerken) en CTI-functionaliteiten zijn optimaal beschikbaar.

 

Voordeel van OneNet

Met OneNet kunnen organisaties virtuele teams samenstellen en resources efficiënter delen via belangrijke verbeteringen in functies als gespreksdistributie, gecentraliseerde voicemail, telefonische vergaderingen met meerdere partijen en mobiele integratie.

Alle OneNet-systemen zijn zo ontworpen dat ze het milieu minimaal belasten; ze verbruiken tot 54% minder stroom in vergelijking tot hun voorgangers.

 

Schaalbare oplossingen

Veel van de functies zijn probleemloos te gebruiken op meerdere locaties en door meerdere gebruikers, met maximaal 8 PBX-systemen op één netwerk of maximaal 100 locaties via QSIG-koppelingen.

Werknemers kunnen in één distributiegroep worden geplaatst of in groepen voor het doorverbinden van inkomende oproepen, zelfs als ze zich in verschillende kantoren bevinden.

OneNet verbetert ook het gebruik van TVM-gespreksafhandelingssystemen dankzij de verbeterde ondersteuning van gecentraliseerde voicemailsystemen. Dankzij onderschepping en omleiding van gesprekken, afgeschermde gespreksoverdracht en pc-toegang kunnen gebruikers gespreksafhandelingssystemen centraliseren, waardoor de productiviteit en efficiency toenemen.

 

Verbeterde toepassingen

Via de uniforme, eenvoudige gebruikersinterface kunnen gebruikers op intuïtieve wijze telefonische vergaderingen voeren en gebruikmaken van de krachtige samenwerkingsfuncties. In combinatie met Communications Assistent v4 biedt OneNet integratie met de bekende CRM-systemen voor pc's, zoals Microsoft Outlook, voor efficiëntere processen.

Gebruikers kunnen telefonische vergaderingen voor meerdere partijen opzetten. Externe deelnemers kunnen dan inbellen en aan de vergadering deelnemen zonder dat ze handmatig aan het gesprek hoeven worden toegevoegd. Met Communications Assistant v4 kunnen door middel van eenvoudige Drag & Drop audiovergaderingen in meerdere netwerken worden opgezet.