Overwin de uitdagingen van de auto-industrie - Computer Product Solutions | Panasonic Business

Overwin de uitdagingen van de auto-industrie

Wat zijn de grootste drempels voor de efficiëntie en effectiviteit van uw mensen op het terrein? En hoe kan Toughbook u helpen deze te overwinnen?

Klik op de onderstaande opties om de oplossingen te ontdekken die wij aanbieden…

Het rendement van elk klantenbezoek verhogen
Ja, dat is mijn uitadaging

Toughbooks zijn ontworpen en gebouwd door specialisten die begrijpen wat belangrijk is voor diagnosebedrijven in de auto-industrie, namelijk terugkerende klanten of bijkomende opdrachten van klanten die tevreden zijn met de service die zij ontvangen.

Bovendien zorgen zij ervoor dat de monteurs de klant uiterst efficiënt kunnen bedienen door bijkomende of uitgebreidere diensten uit te voeren tijdens een bezoek, wat op zijn beurt meer winst voor het reparatiebedrijf oplevert.

Wilt u meer weten? Neem contact op met een Toughbook specialist.

 

Accurate en efficiënte diagnoses uitvoeren in moeilijke omstandigheden
Ja, dat is mijn uitadaging

Reparaties kunnen niet altijd gebeuren in ideale omstandigheden – auto's moeten worden gerepareerd op plekken waar geen stroom is, waar hitte en stof een constante bedreiging vormen, en waar draadloze toegang niet altijd vanzelfsprekend is.

Met hun lange-afstand draadloze verbindingen, perfecte schermleesbaarheid bij direct zonlicht, converteerbare form factors en een ongeëvenaarde duurzaamheid zijn Toughbooks gemaakt om zowel op verplaatsing als in de werkplaats te werken. Dus waar de auto's ook zijn, Toughbooks gaan met de monteur mee en voeren alle noodzakelijke taken uit.

Wilt u meer weten? Neem contact op met een Toughbook specialist.

 

Een betere klantenservice, met minder fouten en kortere wachttijden
Ja, dat is mijn uitadaging

Het inchecken van een voertuig kan een groot struikelblok zijn voor de efficiëntie in het diagnostische proces, vooral tijdens de drukke ochtendpiekuren. Dit veroorzaakt langere wachttijden voor klanten en zorgt voor een verminderde klantentevredenheid.

Gewoonlijk worden de reparaties aan monteurs toegewezen, volgens de skills die zij bezitten. Maar als deze "eerste" toewijzing niet correct gebeurt, verlaagt het serviceniveau en vergroot de kans op fouten.

Toughbooks herdefiniëren dit proces door verschillende diagnose-applicaties te combineren en zo monteurs de mogelijkheid geven drie controles uit te voeren in de tijd die normaal nodig is voor één.

Hoe? Door de combinatie van draadloze connectiviteit van militaire klasse, een ongeëvenaarde mogelijkheid om te werken in lastige omgevingen en geïntegreerde randapparatuur zoals RFID en streepjescodescanners.

Wilt u meer weten? Neem contact op met een Toughbook specialist.