ORACLE BEKROONT PANASONIC MET MARKIE AWARD VOOR HET LEVEREN VAN UITSTEKENDE KLANTERVARINGEN

Oracle heeft Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe (MSBDEU) een Markie Award toegekend als erkenning voor de uitstekende ervaring die het bedrijf levert aan klanten van zijn robuuste Toughbook notebook, tablet en handheld apparaten. Met de awards bekroont Oracle Customer Experience (CX) Cloud-klanten die opmerkelijke klantervaringen leveren op het gebied van marketing, sales, service en commerce. Panasonic nam de Apex Award voor beste algemene klantervaring mee naar huis.

"Met de Markie Awards wordt al meer dan tien jaar de kunst en wetenschap van digitale marketing gevierd. Omdat de manier waarop klanten omgaan met merken verandert, hebben we de awards nu uitgebreid naar professionals op het gebied van sales, service en commerce", zegt Christina Cavanna, vice president Corporate Marketing van Oracle. "Met de Markies erkennen wij de mensen en organisaties die de grenzen van innovatie verleggen en zo excellente ervaringen creëren. Ze bereiken ongelooflijke resultaten en Oracle feliciteert alle winnaars van dit jaar."

Jan Kaempfer, General Manager of Marketing bij Panasonic MSBDEU: "Al meer dan 20 jaar is ons marktleidende bedrijf gebouwd op twee pijlers: uitzonderlijke robuuste mobiele computeroplossingen gecombineerd met klantenservice op een ongeëvenaard niveau. We gebruiken de Oracle-suite met cloudtoepassingen voor klantervaring, zodat we die belofte kunnen blijven waarmaken."

Panasonic gebruikt een geïntegreerde suite met Oracle-toepassingen ter ondersteuning van zijn klantenservice, van marketing (Oracle Eloqua) via het verkoopproces (Oracle Sales Cloud) tot voortdurende ondersteuning en service van de klantrelatie (Oracle Service Cloud).

De Markie Awards 2019 werden uitgereikt op woensdag 20 maart, tijdens de Oracle Modern Customer Experience in Las Vegas. Op de Modern Customer Experience komen elk jaar duizenden toonaangevende merken, visionairs uit de sector, productexperts en professionals op het gebied van klantervaring bij elkaar. Samen bespreken zij de nieuwste trends en best practices op het gebied van marketing, commerce, sales en service.