Stappen die genomen worden naar aanleiding van het Coronavirus COVID-19

Eerst en vooral wil Panasonic TOUGHBOOK Europe alle mensen in de frontlinie bedanken die ervoor zorgen dat ons dagelijks leven en onze bredere infrastructuur blijven draaien in de mate van het mogelijke.

Vervolgens informeren wij u graag over de maatregelen die we nemen om onze Europese klanten, channelpartners en medewerkers te ondersteunen in deze moeilijke periode waarin we te maken hebben met de impact van het Coronavirus (COVID-19).

We willen u ervan verzekeren dat we de nodige voorbereidingen hebben getroffen om onze bedrijfsactiviteiten verder te zetten en ervoor te zorgen dat wij in deze uitdagende periode het niveau van service en klantenondersteuning behouden die u van Panasonic gewend bent. Op dit moment blijven al onze gebruikelijke communicatiekanalen, inclusief onze helpdesks, open, bemand en klaar om uw vragen te behandelen.

Wij volgen de gezondheidsrichtlijnen
Ook voor ons is de gezondheid van u en onze klanten, die van onze medewerkers en zakenpartners de prioriteit. Als gevolg daarvan volgen we de aangeraden richtlijnen om het risico op besmettingen te minimaliseren door afstandswerken en werken op een veilige afstand toe te passen, indien van toepassing.

Zoals u zich kunt voorstellen, heeft Panasonic alle mobiele oplossingen in huis om ons medewerkers in staat te stellen effectief te blijven werken en toegang te krijgen tot kritieke informatiesystemen, waar ze zich ook bevinden. We waarderen uw begrip en flexibiliteit voor het omzetten van bepaalde face-to-face vergaderingen in virtuele vergaderingen.

Levertermijnen van onze producten
Door het Coronavirus zijn de supply chains van bepaalde leveranciers, inclusief de productie van onderdelen. Intussen hebben wij reeds mitigatieplannen geïmplementeerd en we houden de situatie nauwlettend in de gaten. We ondervinden dat de productie van componenten opnieuw wordt opgestart. Als u vragen heeft over levertermijnen van onze producten, neem dan direct contact op met uw Panasonic TOUGHBOOK Account Manager.

Wij zijn er om u te ondersteunen
Tot slot wil ik u graag nogmaals onze toewijding en support toezeggen om u te helpen waar mogelijk, gezien ook u vermoedelijk bezig bent om eigen werkbeleid en plannen voor uw bedrijfscontinuïteit op te stellen. Ons team staat klaar om u te ondersteunen. Aarzel niet ons te contacteren, als we u ergens mee kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groet,
Kevin Jones
Managing Director
Panasonic Mobile Solutions Business Division - Europe