& PREMIUM PLUS
Panasonic Professional Projector Warranty Extension (+2Y)
At Panasonic we commit to offer highly reliable, easy to use and high quality products. In the unlikely event that a product fails Panasonic offers the best service and support for its customers: Panasonic‘s professional projectors are equipped with an extensive three years 'Premium Service‘ Warranty as standard. This warranty package can be further enhanced with a value added two years warranty extension. Panasonic’s market leading standard warranty for all Panasonic Professional Projectors includes: If you would like to extend the standard warranty after the three years standard runtime, you can buy an extended warranty (+2 Years). To activate the Panasonic Warranty Extension, you must register your product online within sixty (60) days and accept the Panasonic terms and conditions for warranty extension and online registration. You can purchase Panasonic Warranty Extension Certificates at authorised Panasonic dealers. Please check our website for a list of dealers or contact our Panasonic Sales Team for further information. For more information on the registration process, click here. *Main unit only excl. lamp and filter At Panasonic we commit to offer highly reliable, easy to use and high quality products. Panasonic‘s professional displays are equipped with an extensive three years 'Premium Service‘ Warranty as standard. This warranty package can be further enhanced with a value added two years warranty extension. Panasonic’s market leading standard warranty for all Panasonic Professional Displays includes: If you would like to extend the standard warranty after the three years standard runtime, you can buy an extended warranty (+2 Years). To activate the Panasonic Warranty Extension, you must register your product online within sixty (60) days and accept the Panasonic terms and conditions for warranty extension and online registration. You can purchase Panasonic Warranty Extension Certificates at authorised Panasonic dealers. Please check our website for a list of dealers or contact our Panasonic Sales Team for further information. For more information on the registration process, click here. *Panasonic reserves the right to withdraw this offer at any time without previous notice. Panasonic streeft ernaar uiterst betrouwbare, gebruiksvriendelijke en hoogwaardige producten te leveren. Voor extra gemoedsrust biedt Panasonic u graag het HDVC Premium Plus Contract aan, een service- en reparatieovereenkomst waarin de doorlopende ondersteuning voor uw HDVC-systeem is vastgelegd: Firmware-updates op afstand worden uitgevoerd als er nieuwe versies worden uitgegeven (met uitzondering van licentiegebaseerde functies) Dankzij ons netwerk voor escalatieondersteuning hoeft u zich geen zorgen te maken. Voor de volledige Algemene voorwaarden gaat u naar https://nl.business.panasonic.be/visual-system/algemene-voorwaarden-voor-premium-plus-hdvc-uitgebreid-servicecontractProjectors warranty 2 years extension
3 YEARS*
EXTENDED 'PREMIUM SERVICE' WARRANTY:
+2 YEARS*Standard Warranty
Warranty Extension
The extended warranty for Panasonic Professional Projectors includes:
*²Panasonic reserves the right to withdraw this offer at any time without previous notice. Displays warranty 2 years extension
3 YEARS
EXTENDED SERVICE WARRANTY:
+2 YEARSStandard Warranty
In the unlikely event that a product fails Panasonic offers the best service and support for its customers:Warranty Extension
The extended warranty for Panasonic Professional Displays includes:HDVC advanced service contract
PREMIUM PLUS – 1-year Service contract
HOOFDEENHEID
HOOFDEENHEID, MICROFOON EN CAMERA
Omwisselservice*1
KX-VC1YPPP
KX-VCG1YPPP
Toegang tot eerste- en tweedelijnsondersteuning
Firmware Updates*2
Technische ondersteuning*3+4
Ondersteuning op afstand*2
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000)
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000),
microphone (KX-VCA001X or KX-VCA002X)
and camera (GP-VD131 or GP-VD151)*1 Vervangende eenheid wordt de volgende werkdag verstuurd (ma-vr)
*2 Uitsluitend beschikbaar indien een verbinding voor toegang op afstand door de klant wordt voorzien
*3 Tijdens kantooruren: 9.00-17.00 uur CET, reactie binnen 3 uur
*4 Met uitzondering van standaardgebruikGecentraliseerde ondersteuning 1e lijn
Technische ondersteuning 2e lijn
Firmware Updates
Ondersteuningsovereenkomst
Aanschafproces
*Panasonic behoudt zich te allen tijde het recht voor dit aanbod zonder voorafgaande kennisgeving te herroepen.